dni powszednie:
poniedziałek - sobota:
7.00, 8.00, 18.30
niedziele i święta:
7.00, 8.30, 10.00, 11.30, 12.45, 19.00
święta w dni pracy:
7.00, 8.30, 10.00, 18.30

w dni powszednie:
podczas Mszy św. o godz. 7.00 i 8.00
i od godz. 18.00 do 18.30
w niedziele podczas Mszy Św.
o godz. 7.00, 8.30, 10.00
i od godz. 18.30 do 19.00
w każdy piątek:
od godz. 7.00 do 19.00

Nabożeństwo do Św. Antoniego - wtorek po Mszy św. 8:00
Nowenna do MBNP - środa po Mszy św. 18:30
Różaniec z wymieniankami rocznymi za zmarłych oraz Msza Święta w intencji tych zmarłych - drugi piątek miesiąca o godz. 18.00
Koronka do Miłosierdzia Bożego - codziennie o godz. 15.00 w Kaplicy Adoracji Najświętszego Sakramentu
Różaniec w intencji powołań - każda środa o godzinie 18.00 w Kaplicy Adoracji Najświętszego Sakramentu
Różaniec fatimski oraz Msza z procesją fatimską - 13. dzień miesiąca o godz. 19








<- wstecz | powrót do strony głównej

Regulamin Konkursu na Palmę Wielkanocną

Dodano: 14.03.2016

Regulamin Konkursu na Palmę Wielkanocną

 

1. Celem konkursu jest:

  • Popularyzowanie oraz kultywowanie tradycji i zwyczajów wielkanocnych związanych z Niedzielą Palmową;
  • Pogłębienie wiedzy na temat symboliki i znaczenia palmy;
  • Stworzenie okazji do zaprezentowania przez dzieci  własnych pomysłów i technik wykonania palm wielkanocnych oraz form ich zdobienia;
  • Rozbudzanie inwencji twórczej dzieci;
  • Przekaz wartości i tradycji w rodzinie;
  • Integracja społeczności lokalnej.

2. Zadanie konkursowe:

Konkurs ma charakter otwarty. Uczestnicy konkursu mają za zadanie wykonać tradycyjne palmy wielkanocne.

TECHNIKA WYKONANIA: materiały papiernicze, materiały naturalne i zdobnicze takie jak: bukszpan, bazie, suche kwiaty, wstążka, wydmuszki, bibuła itd.

Palmy oceniane będą w 2 kategoriach:

  • zespołowej
  • indywidualnej

I KATEGORIA (zespołowa)

W konkursie biorą udział palmy wykonane przez dzieci (dzieci uczęszczające do przedszkoli i szkół podstawowych) w grupach liczących minimum  2 osoby.

II KATEGORIA (indywidualna)

Palmy wykonane przez dzieci (dzieci uczęszczające do przedszkoli i szkół podstawowych), które mają pomysł na stworzenie oryginalnej i niepowtarzalnej palmy wielkanocnej.

3. Warunki udziału:

  • wykonanie najciekawszej palmy wielkanocnej;
  • wykorzystanie materiałów papierniczych, tworzyw naturalnych oraz różnych form zdobniczych;

4. Miejsce i termin składania wykonanych palm:

Z wykonaną palmą należy przybyć na Stary Rynek w Środzie Wielkopolskiej w niedzielę 20 marca br. gdzie o godz. 12.15 podczas Kiermaszu Wielkanocnego nastąpi ich prezentacja i ocena przez jury. Ponadto wszystkich wykonawców palm zapraszamy do udziału w procesji z palmami, która wyruszy 20 marca  br. o godz. 11.15 spod Kościoła Najświętszego Serca Jezusa do Kolegiaty.

5. Prace powinny być oznaczone  metryczką  mocno przytwierdzoną do palmy, zawierającą następujące informacje:

  • Imię i nazwisko uczestnika (uczestników), klasa, grupa przedszkolna i nazwa przedszkola, wiek wykonawcy (wiek podajemy tylko w przypadku prac indywidualnych)

6. Ocena palm:

  • Do konkursu nie zostaną dopuszczone palmy zawierające elementy niezgodne z regulaminem, a w szczególności:
    - gotowe palmy wielkanocne.

Oceny palm dokona specjalnie powołane jury. Palmy, które otrzymają najwięcej punktów zostaną nagrodzone (I, II, III miejsce w kategorii indywidualnej oraz I, II, III miejsce w kategorii grupowej).

7. Kryteria oceny prac:

Oceniając prace jury będzie brało pod uwagę:

  • zgodność z regulaminem konkursu,
  • pomysłowość i inwencję twórczą uczestników konkursu,
  • dobór odpowiednich materiałów i elementów zdobniczych,
  • wielkość i bogactwo użytych materiałów,
  • samodzielność i estetykę wykonania pracy.

 




© Parafia kolegiacka pw. Wniebowzięcia NMP w ŚŒrodzie WLKP.